Torsdag 090910

Hej alla fina! Vad har ni för er? Jag börjar skolan om en timma och har gympa första lektionen. Jag är trött, har träningsvärk från igår och har en aning ångest. Engelska prov idag, och eftersom jag har svårt för engelska så är det inget jag ser fram emot. Ett språk är ju inget man lär sig bara sådär utan man måste ju träna hela tiden, lite varje dag. Mitt tålamod är inte det bästa och därför har jag alltid lagt mer tid på andra ämnen där man märker att man lär sig något direkt. Slut diskuterat om detta hihi. ;) 

Sitter och lyssnar på michael jackson - man in the mirror! Jag blir så glad när jag hör honom, hans röst, hur han dansade, hela han helt enkelt.

Jag är otroligt sugen på att inhandla en kavaj, jag och Becka var ju uppe i Sthlm under Coldplay men hittade ingen. Någon som har något tips? Helst lite längre och i en lite större modell..

Eftersom varken jag eller Becka lagt upp en dagens outfit på länge så tänkte jag lägga upp några bilder senare. Men nu : skola, jobb, träning.

Ha en super torsdag! För imorgon är det fredag och gud vad jag har längtat!


Tänker på Becka när jag ser denna bilden: HALLON HALLON HALLON!

Puss & kram /Östen


Kommentarer
Postat av: SANNAH

aww , tack så jättemycket:D

2009-09-10 @ 10:11:07
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Tack så jättemycket ;) Du hade också superfin blogg :) Lägg gärna till den på bloglovin!

2009-09-10 @ 13:52:19
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0