jag är lycklig.

Hej alla bloggers =) Igår var jag på mejeriet, nyöppnad ungdomsgård. SALEM AL FAKIR och LASSE LINDH var där;) så otroligt härlig stämnning.... Sedan gick jag emma, cornelia, anna, sacki och martin till corner. Men det var stängt så vi satt ute och frös och pratade i någon timma. Martin skulle sova hos Sacki och hade ingen cykel så jag fick (snäll som jag är, hihi) skjutsa honom genom hela stan ut till fängelset! Men mysigt var det:)
Speciellt när man en viss person sjunger coldplay låtar för än.......

BECKA JAG RINGDE DIG NYSS MEN ANTAR ATT DU SOVER SÅ RING MIG NÄR DU LÄSER.  

Vad händer idag då? Först nu ska jag ner till stan lite, köpa höstskor, ny almanacka eftersom jag får damp på min som har ett uppslag för varje dag! Tänkte även hitta något till skolfotograferingen på tisdag, en WESC tischa får det nog bli.
Just det. ska till Sacki när jag är klar för att baka och ha teparty med mina vänner. Alltid trevligt! =)

Ha en bra lördag! Pussen Östen

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Är allt bra? =)

2009-09-28 @ 13:17:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0