dagens planer

Mamma kom nyss in med frukost på sängen. Hon var tvungen att göra något åt sina skuldkänslor, hon trodde nämligen inte att jag är ledig idag och väckte mig flera gånger!! Haha.. inte alltid så lätt ;))

Jag tittar på vakna med the voice och bloggare mogi just nu. Läser inte hennes blogg så har inte så mycket att säga. 

Vad händer idag då? Jo benhinnebehandling kl 11, jag ligger i en sovsäck som sänder ut ultrarött ljus och får massage på vaderna med oljor som luktar kokos. Mmmmmmm. Sedan blir det fredagsfika med mina vänner nere på stan och i eftermiddag åker familjen till några barndomsvänner i Frödinge, utan för vimseby. Vi ska planera en skidresa tillsammans med dom i vinter (jag ska lära mig snowboard!!), basta och sedan bada ute i deras sjö. Dom bor på landet och det är alltid så tyst och härligt när man är där. 

Nu: Städa mitt rum ... 
Kram Östen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0