Rebecka - dag!

Ja nu så är det bloggtime igen. Ny header, vad tycker ni? Jag är ganska nöjd. Men det ska inte dröja så länge med bytet som det gjorde förra gången.. Så snart kanske det kommer en ny igen?
Haha. Nädå.
Helgen har varit en uppåttumme och det kommer det förhoppningsvis fortsätta att vara. Götet fre-lör (helgen innan det, västervik hos min superkompis) och sen sova hos fanny inatt! Kanon.
Skola två dagar och sen ....
turkiet! Så galet skönt att komma iväg till värmen och ja.. Bara komma iväg.

Sen är det en vecka med skola och sen slutar vi skolan! Hur skönt?! 

Nu: sovtime
Sen: Bada i turkiet och lägga upp massa härliga bilder på bloggen. I like!
västen

Kommentarer
Postat av: fotograf therese jonsson

åh, vart i turkiet ska ni? jag ska till alanya i juni, ska bli skööönt!

2009-05-20 @ 19:15:02
URL: http://operfekt.blogg.se/
Postat av: Anna

åh jag vill också till turkiet!!

2009-05-28 @ 20:18:14
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0