Med solen i ögonen/västen



Sol, stekhett och sommar - klart man inte sitter vid datorn då!
Iallfall inte jag.
Men en uppdatering kan det bli...
Fredag hängde jag med min kompis kajsa hela dagen och tittade på studenten och åt ben and jerrys tillsammans med solnedgången.
Rep med torpaslottsteater lör-sön och i lördags åkte jag och freyja hem till evelina och myste och cyklade till kajsa och myste ännu mer! Vi tog massa roliga kort på en äng också, med Carls superduperobjektiv  som jag hade fått låna! WIhoo!
Jaja, nu ska jag och freyja planera våran semester.
TJAO!

Kommentarer
Postat av: cornelia

¨så jääääävla snygg man kan va då! OCH BRUN! avis PUSsar ring mig snart

2009-06-01 @ 15:00:16
Postat av: cornelia

¨så jääääävla snygg man kan va då! OCH BRUN! avis PUSsar ring mig snart

2009-06-01 @ 15:00:27
Postat av: Evelina den bästa

Bara för att Falkenberg kommer bli så JÄVLA BÄST!



/proffsfotografen ;) <3

2009-06-02 @ 17:08:05
URL: http://-jagarbarajag.devote.se
Postat av: johanna

jag saknar dig Rebecka! Snart är det sommarlov och då måste vi allt ses! :D <3

2009-06-07 @ 21:16:35
URL: http://myphotodiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0