Måndag!

Hej, hur mår ni? Måndag idag, spöregn. Vi slapp motionsmålet men nu får vi göra det någon annan dag istället. :(
Annars? Struntade i e-valet, orkar inte betala 30 kr för att göra något jag hatar, bowla. Dock inte bara jag utan nästan hela gruppen, stackars ledaren ...not....

Något bra program idag? Jag har för mig om att det var något bra ikväll på fyran kl. åtta eller nio.

Imorgon har vi utedag, i regnet, ska åka och köpa mat med mamma snart och sedan ska jag plugga tyska. Prov sista lektionen på onsdag, np i tyska. Hör ni?Låter inte klokt.
Förövrigt så var Beckas tröja hur cool som helst, vi har en väldigt traditionell, jag kan lägga upp en bild på den snart!
Kul att dom har något som är speciellt för just den personen på ryggen! Jag vill också..:)

Nej nu ska jag äta, hade bra. Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0