Göra listor är alltid bra

Åh när jag sitter på tåget på torsdag så kommer jag nog vara sveriges lyckligaste person, nästan i allafall. Alla mina arbeten och alla prov ska göras denna vecka, och jag som ska åka till pappa på torsdag har en dag mindre på mig att hinna med allt. Som tur är går tåget inte förrän kl. 11 så då hinner jag göra vårt sista matteprov innan jag drar iväg till älskade Malmö. Så otroligt fint och mysigt där. :)

Så nu har jag lagt in plugg-växeln, allt detta ska jag hinna med innan jag åker:

Övningsköra (har kört 2 gånger nu, går riktigt bra) [  ]
Lämna in mina kemiarbeten [  ]
Lämna in mina fysikarbeten [  ]
Skicka in idrottsuppgiften [  ]
Bli nöjd med matteprovet [  ]
Lämna in min engelskaplanering [  ]
Lämna in mitt biologi arbete [  ]
Lämna in mitt SO arbete [  ]
Springa hela motionsmålet 5 km [  ]
Göra klart biologiprovet på onsdag [  ]

Japp, dock inte så intressant för er. Puss Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0