Allmänt babbel

Bilden på Becka nedanför, ja kan inte låta bli att tycka att det är en kopia av hennes mamma. Först trodde jag att det var hon, men nu ser jag! Någon som håller med? Ang. Becka så är hon ju på väg till Turkland nu, åh så skönt hon kommer ha det. :):) Hoppas du har och kommer få det underbart! <3

Jag har inte gjort någon nytta alls nu på morgonen, legat framför tv:n och kollat på mannen som talar emd hundar, så sjukt bra. Jag lär mig nya saker varje gång, coolt att han har ett rehabiliteringscenter för hundar och att hundrarna rehabiliterar varandra!

Idag då? Jag skulle varit med Lisa men båda har inte gjort i ordning sig än och har mycket att göra, både i skolan och annat så vi bestämde att träffas imorgon. :):)

Dags att ta tag i det, kram! Östen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra blogg!

Följ gärna min också:)

2009-05-22 @ 17:33:18
URL: http://apologiize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0