Update 15.27

Eliiiiiiiiiiiit (var bara tvungen att komentera beckas förra inlägg). Längesen nu, för länge. Becka skrev ett sms till mig 09.16, fyra minuter innan proven var över. USCH är det enda ordet jag har, jag tycker båda var svåra, hör förståelsen var pyttelite lättare, men svårt! FÖR svårt. Vad tyckte ni?

Aja, nu är det helg och vi har gjort två prov! Bara uppsatsen och muntligt kvar. Det är snart över! Hihi ...
Jag kom nyss hem från simhallen, har ledit (?) en lektion, vi hade vatten polo och konstiga stafetter. En gick ut på att simma på rygg baklänges. Svårt och jobbigt =) Nu ska jag till Lisa, vi ska chilla och baka något mumsigt. Hon ska sova hos mig och mina föräldrar ska bort så vi ska ta mopparna till Kvantum och köpa mat och fredagsgodis :D
Men först måste jag skicka in lite mer jobbansökningar till Malmö, ska ju jobba där i sommar!

Ha en bra fredag, bloggar snart igen! Kram Östen som saknar västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0