Hihihi

Helgen har varit helt fantastiskt bra och varken jag eller corre har hunnit med att skriva här, inte okej.
i fredags var det musikal (oliver twist) som gällde och jag tycker att den var jättebra. Sen på lördagmorgon blev det borås med min syster och där inhandlades bl.a
  + EN HATT .
Jackan från h&m och tröjan från Lindex!
jag blev supernöjd, efter shoppingen var det kollationering (=manusläsning) och det gick askalas. manuset till årets pjäs är superbra. Sen var jag hemma och myste med de bästa! Igår var det match och nu sista lektionen idag har jag fått höra på rfsl har pratat.
Jaja, ben and jerrys, eller inte?
/västen

Kommentarer
Postat av: mariana DG

cuute tröja

2009-03-13 @ 16:13:09
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0