HEJ OCH HEJDÅ

..På ett tag!

Yepp så är det. Vi tar en litenliten paus i bloggandet då både jag och cornelia har sjukt mycket i skolan och träning, tyvärr allt mindre tid åt bloggen. Men våren är påväg och då blir det förbättring, vi lovar. Först och främst ska jag åka till Cornelia på påsklovet nästa vecka, där ska det fixas med design och vi ska äta massvis med påskägg, vi ska sitta på klippor vid havet med massvis med mat och äta och prata om allt som har hänt och bara umgås! Fota ska vi även göra, men det hör ju till.
Jag längtar. Sååå, fram till dess. Ha en fin påsk och allt sånt.

/ VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: östen

åh vilken otroligt fin bild! kramar till dig

2009-04-01 @ 15:13:54
Postat av: Kajs F

Annars tycker jag ni har varit väldigt bra på att uppdatera :P

2009-04-10 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0