bilder från förra helgen..

.. bättre sent än aldrig.

Oj på olika färger och kontraster. MEN de två sista får bli på min såkallade outfit i onsdags (?) Igår var jag i skidbacken hela dagen med skolan och vet ni? ... jag tror att jag har blivit kär i min hatt. love
Första bilderna är från kollationeringen med torpaslottsteater och jag står stolt med mitt manus (och min andra kärlek, jackan (L)) och evelinutt är söt som vanligt när vi undersökte scenen. Mysigt. -----torpaslottsteater --> torpaslottsteater

Kramar västen

Kommentarer
Postat av: östen

becka! säg vart du har köpt hatten, om inte affären finns här får du köpa åt mig och jag ger pengar till dig sen? pusssssssss

2009-03-10 @ 15:39:53
Postat av: Evelina den bästa

Haha asg! <33

2009-03-10 @ 22:09:44
URL: http://-jagarbarajag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0