1 minut

En ny vecka - nya förhoppningar och nya tag.
Så är det helt enkelt, denna veckan ska bli bra som alla andra. Tittar ut genom fönstret och mår
dåligt över att det är grått och regnar. Men ska jag trotsa regnet och gå ut och gå en promenad?
Idag har jag iallafall trotsat vädret och gått i min skinnpaj. Jag hjärta den helt enkelt.  Ja, nu jäklar ska jag ut
på promenad. Vädret kan inte hindra mig (go rebecka!)
Sen ska jag plugga matte och som alla andra dagar; sova.
Götet väntar på Lördag och jag kan inte vänta utan vill helst dit nu och repa med torpa oxå.
Min fina Emma-kaisa är i Nya zeeland och ska snart till Cooköarna. Hur skönt låter inte det? Nåja, för mig
duger det med att drömma just nu eftersom jag inte kommer dit hur mycket jag än vill.

Just det, trotsa vädret var det ja. Kram Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0