spex, utnämningar, avslutningsmiddag, avslutning...



Haft fullt upp de senaste dagarna.. Helt sjukt. Spex, skulle föreställa en råtta. Utnämningar och spex och lärare som spelade teater, avslutningsmiddag (bildovan) och igår var det skolavslutning! Phu.
Året i nian har varit sjukt roligt och nästan alla i min klass fällde en tår igår. Det var sorligt! Någon flyr till Usa, andra upp till Gävle. Eller något i höjd (kommer aldrig ihåg namnet) och någon till Varberg. Alla skiljs helt enkelt.
Våran klass, nioj. Den sista klassen. J, har inte funnits en klass som går till J på väldigt många år i min skola. Så hamnade vi i den klassen. Jag älskar min klass. Vi som blev över. Men vi kommer ha många återträffar. Det måste vi ha.

Nu: Packa
Match imorgon, åker sen till Evelina. På Måndag åker Jag, Freyja och Evelina till Falkenberg för ett par dagar där! Semestersemestersemester. Så skönt!

SOMMARLOV!!!!!!!
/västen

Kommentarer
Postat av: Evelina

Rebecka, du är bara för fin! Jag är lycklig som har dig vännen <3

2009-07-17 @ 09:56:19
URL: http://-jagarbarajag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0