välkommen tillbaka min vän

Lite tomt har det allt varit här utan dig Cornelia, östen. Så tack tack tack för att du har kommit tillbaka.
 Vi behöver dig!  (bra skönhetstips, funkar mjölet?)


Ingen har väl förresten missat Let's dance premiären 2009 ikväll? Inte jag iallafall. Så bänkad framför tv:n med en ostbågepåse och ett glas cola väntar jag på att våran allas Isabella alias blondinbella ska göra entré. Hon var väl bra, inte bäst. För det tyckte jag Morgan var. Han var grym, och rolig är han också..

Startfället är som följer.
morgan och helena.
mojje och jeanette.
hasse och charlotte
kitty och anders
linda och martin
magdalena och daniel
george och maria
magnus och annika
carl-jan och maria
isabella och jonathan
laila och tobias
elisabeth och tobias.

Vilka är bäst? Vi får allt se vad svenska folket tycker snart. Inte för att ja är något fan av Let's dance egentligen.

/västen, rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0