Vilken vill du ha?


Jordgubbstårta med gubbar på för dig som längtar till sommaren




Prinsesstårta för...prinsessor



Är det inte dax att gifta sig snart? ;) (du vet vem)



Semlor, för dig som tycker att semlor äter man bara en gång om året, lika bra att ta en..två eller tre....


Hovdessert, lite lättare förklarat som marrängswiss. Till dig som som vill unna dig lite vardagsyx



Kladdkakor..för de som just nu mår dåligt och vill känna sig lite gladare  


Cheesecake till dig som vill bli bättre på något



/ Ha en bra kväll. Cornelia, Östen

Kommentarer
Postat av: anonym

jag vill ha en prinsesstårta tack! :D:D

2009-01-22 @ 18:44:07
Postat av: mia

jag skulle behöva hovdessert just nu. Vardagslyx var ordet och det ska jag unna mig lite nu. Ha det bra!

2009-01-23 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0