Svar på frågor

Jag, jag lovar. Vanligt vetemjöl som man bakar med. Jag pudrade över lite en dag innan jag skulle på bio när mitt hår var fettigt. Jag borstade sedan igenom det, och vips var det som ny duschat hår. Jag fönade även lite för att få mer volym. På mitt ljusa hår funkade det, värt att testa! Just det, jag nämde att jag hade blekt håret, första gången såg jag ut som en vit finne med orangevitt hår! Jag gick i mössa hela den dagen. På kvällen köpa jag VIVA som funkade hur bra som helst. Första dagarna såg det väldigt blekt ut, men efter bara några dagar så la det sig. Förra veckan köpte jag Loréals schampo för blont hår, som tar bort det sista som ser oäkta ut. 175 kr, dyrt men defenitivt värt pengarna. Finns att köpa på vilken frissa som helst!

Och angående brun-utan-sol produkter, så skrev jag helt fel! Det jag egentligen menade var använd hellre brun-utan-sol än att sola solarium som bara gör att huden åldras. Okej, dessa produkter har en väldigt frän lukt och det är svårt att få en jämn och naturlig färg. Men jag tycker det är värt det. Men om du ändå väljer solarium så försök hålla dig till max 10 solningar per år. Jag solar bara innan jag ska utomlands för att få grundlagret och någon gång på hösten när allt känns svart och vitt.


Så här ser produkten ut.


Nu ska jag göra iordning för imorgon innan sömnen. /Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0