Drömmar, drömmar, drömmar

Hello! Jag ligger i min säng med en näsa som är alldeles täppt och ögonen bara rinner. Jag som tänkte träna idag då det är drop in på ett träningsställe i stan. Så typiskt att alltid vara sjuk när det är gratis, så var det förra gången också.

I skolan så anmälde jag mig på skidresa till Kisa på fredag! Okej, bara fyra backar men det var så länge sedan som jag åkte så det är dax nu! Vi har frilutfsdag då och snacka om att många, då menar jag verkligen många, som ville åka dit. Jag trängdes i en halvtimma för att komma fram för att skriva i hur lång jag är, hur mycket jag väger, skostorlekt etc. Jag åker tillsammans med Lisa och Anna samt några andra girls på skolan! Jag måste inhandla ett par termosar eftersom mina är för små. Får ta tag i det på onsdag då jag slutar klockan 12!

Åh jag sitter och kollar på bal och studentklänningar just nu! Jag längtar verkligen, men det dröjer några år till. Den dagen den lyckan!
Tillbaka till verkligheten, nu ligger matteboken och väntar på mig. /Östen

Exklusiv Fest/bröllop/balklänning av märket Jovani! ÄKTA








Klänning nummer fyra är min favorit helt klart, vilken är din? =)

Kommentarer
Postat av: amanda

den första var väldigt annorlunda, men så snygg!

2009-01-13 @ 08:23:28
Postat av: hemliga jag

jag tycker nummer fyra är väldigt fin! :)

2009-01-16 @ 22:01:45
Postat av: f to the anny

nummer tre helt klart!

2009-01-17 @ 22:20:36
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0