Skönhetstips

Gud så mätt jag är, har nyss smällt i mig marrängsswiss med allt därtill! Men det är ju fredag, Let´s dance, god mat och bara njuta av att det är helg. I kväll ska jag till Anna och Lisa för lite singstar!

Här kommer några skönhetstips eftersom jag och Rebecka lovade att börja skriva om varsin sak en gång i veckan.

-- Masera på vaselin på naglarna och nagelbanden, eftersom de blir släta och starka då.
--Pudra på mjöl på håret ifall det är skitigt och inte hinner tvätta direkt. Kamma sedan igenom hela håret och det ser nytvättat ut.
-- Köp en ansiktskräm som inte innehåller för mycket tillsatser och som helst är oparfymerad.
--  Smörj in huden varje dag.
--Undvik brun-utan-sol produkter.
-- Försök att inte peta så mycket i ansiktet eftersom händerna är den största bakteriefällan. Det är vanligt att man får finnar och dessutom så kan man bli förkyld.






Det var mina tips för idag! Men det bästa är såklart att dricka mycket vatten eftersom det renar kroppen. /Östen

Kommentarer
Postat av: Olivia i Stlm

Mycket bra tips tycker jag! Fortsätt med det:)

2009-01-09 @ 15:08:58
Postat av: Olivia i Stlm

Mycket bra tips tycker jag! Fortsätt med det:)

2009-01-09 @ 15:09:28
Postat av: HannaBRANDin

du menar inte brun-utan-sol? :D

2009-01-09 @ 20:26:13
Postat av: fanny

mjöl!? alltså, riktigt vetemjöl?

2009-01-10 @ 15:51:09
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0