6 januari 2009


Bild 1. Oss fingrar emellan du vet. (skärpan blev lite sådär, men ja tyckete
om bilden ändå.)
BIld 2. Jag..

Har inte bloggat på någon dag. Men har haft fullt upp, igår stod jag i skidliften
från halv 2 till 5, hem och äta och sen upp och träna fotboll till 9. Fullt upp ja!
Kom hem och duschade och spelade spel med min syster (bild 1 vänster) och våran
kompis Kajsa (bild 1 höger). Mycket roligt, vi spelade "Med andra ord".
 Sen sov jag och nu har jag vaknat av en Kajsa som kom
inrusande och hoppandes på min säng medans hon sjöng någon godmorgon visa.
 Nu på förmiddagen har hon lärt mig spela två låtar på ukulele. I'm the only gay eskimo och någon om att man inte ska äta gul snö. Hon är min musiklärare
ibland (himla bra!) men nu gick de upp till Samuel en sväng.

Jaja, nu ska jag skriva upp reptider till i vår (torpaslottsteater.nu) fullt upp nästan varje helg. Det är tummen upp på det också.

Ha det bra.
kramar, västen, rebecka

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är det finaste jag sett! :)

2009-01-06 @ 13:53:30
URL: http://myphotodiary.blogg.se/
Postat av: the morning singing music teacher

Jo du rebecka nilsson :) det var de två bästa dagarna på länge

2009-01-07 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0