Fredag - veckan har gått otroligt snabbt

Åhhh! I taket lyser stjärnorna kommer tydligen inte till Västervik! Vi som ändå har helt nya salonger och allt. Jag var helt säker på att det var idag, det är premiär men nej inte i Västervik.
Så vi bokade istället Australia, den är ju i nästan 3 timmar så den blir nog bra, hoppas jag. Ryktet säger ju att den är bra, men jag hade hellre velat gå på i taket... aja, den duger hehe.

Något som gjorde mig på bättre humör var att det går att * ner Revolutionary Road nu!! Ni vet filmen med leonardo och kate winslet! Första filmen sedan TITANIC som dem spelar tillsammans. En snäll liten person på * gjorde även så att det är svensk text och allt, tack snälla du!

  
ÄNTLIGEN jag hoppar nästan omkring här hemma!!


Australia


/Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0