Skidbacken del 2

Idag har jag som sagt varit i skidbacken igen, med lite bättre underlag fast lite mer folk. Inte så konstigt eftersom
hela skolan åkte idag och igår bara våran klass. Lite strul med min bräda på morgonen men det löste sig, tack kajsa!
Nu dunkas det temperature i mina högtalare och det är dags för mig att prata lite med min syster som precis kom in i rummet.










1. hanna är cool nog att platsa på våran blogg. (och söt!)
2. jag
3. såhär ser ulricehamns skidbacke ut
4. sandra och emelie spelar coola.

mobilbilderalltså

(2 dagar till London,wiie!)

TJAOOO, västen, rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pulka is the shit rebecka! bara så du veeeet!

2009-01-22 @ 16:43:31
URL: http://relise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0