Skidbacken del 1

Ulricehamn och alla dess backar, ni anar inte! Men. Ett stort men, det finns några fördelar med att bo i en backe (bokstavligen!!) Man får benmuskler och rumpmuskler om man går rätt ofta hem ifrån stan som ligger längst ner i U-hamn (vid sjön) och sen upp till mig, som bor väldigt högt upp. Det finns en skidbacke. Och om man har lite tur, så är det öppre längre än cirkus en vecka (år 2008!) Där har jag befunnit mig idag. och ni anar inte hur trött seg ja är nu! Grejen är såhär, det är sjukt kul. Men tanken på att ja ska dit imorgon med skolan också.. Roligt, men ack så trött jag blir. Så jag lär vara död när jag kommer hem!

Min underbara klass är bra! På riktigt. Alla kan skratta och skrika på varandra, för att vi gillar varandra så mkt. Sedan sjuan har vi försökt fixa ihop pengar till klassresa. Men alla som går i 9J kan konstatera att det gick inte. Alla har för mkt viljor och för lite tid. Men, vi (de flesta!) vill till t.ex Hemsedal en week-end. Hur skönt? Jaja, det blir nog inte av, men man kan ju alltid hoppas! Felix, i min klass (kan vara en av de jobbigaste, förlåt. men alla som känner honom vet.) hade fixat så hela klassen fick åka gratis hela skoldagen medans alla andra gick i skolan (HA!). Han hade en idrottslektion = åka heela tiden.
Kul var det! Imorgon blir det HELA skolan.


(ignonera dålig mobilkamera. någon dag, NÅGON dag ska jag pallra mig längst upp på toppen med en vän och fota. Detär så himla fint där! om det så blir sommar eller vinter)







1. Kajsa och jag i liften (ja vet inte hur vi lyckades)
2. Glasögon!
3. Sandra är snygg (emelie har tagit)
4. Dennis Anton Jag (sittandes med blåbräda) Sandra (åkandes) Kajsa (gul!)

/VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0