rubrik är en bra sak

Vaknade 12 idag, som är lika med seg dag. inte alls roligt, faaast snart ska vi iväg och åka skridskor. idag igen skriker mina
oskyldiga fötter där nere. Men, det är roligt minsann (ja, cornelia jag tycker det) innan dess ska jag äta frulle och läsa våran
oehört intressanta Tidning här i Ulricehamn. Men vad gör man inte för att hålla sig uppdaterad ibland, eller nåt. Skolan börjar om en vecka så nu ska jag passa på att njuta av lovet innan de prackar på oss allt de hittar som stavas läxor och prov. That's life och om ett halvår, halvår halvår slipper jag nian, stenbock! Så det är bara att kämpa på sista terminen.

Nej just det, tet kallar!

Puss /Västen, rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym



Lägg gärna en röst på mig i Dianasblogg.blogg.se till "bästa modebloggen" (seelmic.blogg.se)

(Dem som röstar kan även vinna present).



//selmas fashion

2009-01-04 @ 12:59:45
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: f to the anny

okej, då kanske dom får pryda dina fötter en kväll om du är snäll ;)<3

2009-01-04 @ 16:37:27
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0