Ola la amigos!

Hur mår ni? Själv mår jag toppen i Västervik. Igår var jag på modelluttagning till en modevisning. Men frisöerna hade ett tema som dom skulle klippa i, och den här gången var det mkt kort, pojkfrisyr och pastellfärger i. Hur låter det? Jag sa nej direkt, och de som skulle få håret uppsatt skulle vara riktigt ljusa eller mörka. Och jag som är mittemellan, nej.
Idag hade jag tänkt att träna på tjust rehab, men jag hade glömt att anmäla mig så nu när jag anmälde mig så var jag på 5 plats på reservlistan! Jag som vekligen hade lust, men jag är på 3 plats nu, hoppas hoppas att några avbokar.

Idag har jag sökt till gymnasiet, efter lite krångel (sånt som alltid ska hända mig) så har jag sökt till samhällsprogrammet inriktning samhäll och som andra val natur. Skönt att ha det gjort. =)

Nej nu ska jag äta tacos, mums! /Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0