Notting Hill

Vad har ni för er? Mamma är inne i mitt rum med snabeldraken, och jag hatar den. Varför finns det inga ljudlösa. En gång hade vi en rund röd dammsaugare, precis som en robit eftersom den kände av om något var i närheten. Dessutom var den alldeles tyst. Så när jag skulle gå och lägga mig så bar mamma in den där och så städade den. Hur smidigt som helst! Men mamma tyckte (konstigt nog) inte om den. "Den dammsugar inte lika bra som jag" sa hon. =)

Jag har bestämt mig för att hinna läsa ut en engelsk bok som heter Notting Hill ikväll, jag tror ingen kan ha missat filmen med Julia Roberts? Jag tycker den är underbar, för ni som inte har sett den så handlar den om en filmstjärna (Julia) som träffar en helt vanlig kille, och dom blir kära. Superstjärna vs bonde, typ. 
 



Om jag ska hinna läsa boken som är på 62 sidor, så måste jag nog sätta igång nu.../Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0