lördagskväll, kom är du snäll

Har precis varit nere och lyssnat på min faster + ingifta farbror och mamma och pappa när de spelar "med andra ord" . Skratt får sammanfatta det. Så kan det bli när min släkt är på besök. men trevligt är det. De kommer ifrån Västervik, där Cornelia bor. Det är nog en av anledningarna till varför jag fortfarande har så bra kontakt med henne. Jag menar, vi gick bara i samma klass i ettan.

Nåja, vi har iallafall fått lite luft i oss idag genom att åka skidor eller snowboard. Innan dess, Fredag med andra ord så var jag och Sofie i tranemo och tittade på massa människor som spelade och sjöng. En tävling typ. Så satt robin bengtsson nån rad bakom oss ifall någon undrar. och han blev  ut aktionerad för 500 kronor. Viktigt, right?

Nu ska jag ner och fortsätta titta på när de spelar. Roligare än så blir inte denna lördagskväll. Imorgon blir det att fira emelie lite och sen fotbollsträning. Sen är det måndag och en ny vecka. usch, ja har ont i halsen. s j u k?

jaja, vad gör de om hundra år? Nu får ja ta tummen ur röven och hitta på nåt.

Puss /VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0