Lördag

Hej allesammans! Vad har ni för er? Idag har jag hunnit med att träna friidrott i två timmar, duscha äta massa mat och varit på fika hos några i släkten. Nu ska jag till Lisa där Lovisa är och vi ska se på film, slappa och bara göra det som faller oss in. Ikväll blir det skridskor i ishallen för allmänheten, jag måste ju bli bra på det nu! Och jag har även skaffat hockeyutrustning till matchen, Pontus (min bror) kompis Glemme fick jag låna. Så snällt, nu slipper jag oroa mig för det.

Jag har även hunnit med att plugga lite om andra världskriget och skriva lite på min labbrapport, jag hatar att skriva hypoteser. Inte f*n vet jag vad som händer om man gör en elektrolys mellan väte och syre. Jaja.. nåt får jag väl "låtsas" att jag tror. Det ska bli otroligt skönt att gå samhäll (om jag kommer in) då slipper jag kemi och fysik. Eller slipper gör jag väl inte, jag antar att det ingår i naturkunskapen. Men inte lika mycket, hoppas det är massa biologi iställer som däremot är intressant. Speciellt om hur människokroppen fungerar och hur fantastisk vår kropp egentligen är!

Eftersom att inte "I taket lyser stjärnorna" tänker spelas i Västervik funderar jag och några fler tjejer i klassen att åka upp till Stockholm och se på den över en helg. Vi får se hur det blir med den saken, ofta så säger jag saker som aldrig blir gjort.

Nej nu ringer Lisa / Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0