London!

London var helt fantastiskt! Mycket shopping, tittade på lite saker och en hel del gående!
Fast nu har jag lärt mig massa tunnelbana också. Alltid kul att lära sig något nytt!



Flug

det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå?

Framme i såkallat land och london, gick en tur till picadilly cirkus på kvällen, och ja hade BRA
resesällskap vill jag lova!

picadilly circus, där träffa ja dig.. eller?

Men jag kunde inte påstå att ja var i London förrän ja såg Big ben. Det var då alla mina barndomsminnen
om Peter Pan dök upp. Han och alla syskonen flyger där och sjunger "we can fly, we can fly, we can fly"
  
Emelie och utsikten på big ben.. Ska inte visa allt för mycket bilder, det blir bara jobbigt. 
jag tackade shakespear för vad han har gjort för mig.


nej, mer bilder får det bli en annan dag. trevligt kväll!
tjao / VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAA London calling! såg du hunkarna från "little britain"? hahaha jag hälsa på dem hos madamen:D

2009-01-29 @ 16:48:14
URL: http://relise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0