Kräftan

Läser ni Horoskop eller liknande? När jag tittade in på Elle.se så såg jag "Årsastro 2009" och var tvungen att kika in. Jahapp, såhär kommer mitt år se ut då alltså, eller?
alla som är kräftor kan läsa, ni andra kan gå in på www.elle.se om ni är intresserade!

Kräftan 22/6-22/7


Kärlek: Om du inte redan har en etablerad relation kommer du ha goda möjligheter att träffa någon i slutet av året. Fram till dess ska du passa på att leka och ha kul.
Arbete: Det kan bli ett riktigt karriärsår för Kräftan förutsatt att du verkligen har bestämt dig för vad du vill satsa på. Just nu är din energi mycket stark och den påverkar främst områden som har med arbete att göra.
Hälsa: Du är mån om att hålla dig i form och det hjälper dig att undvika de vanligaste hälsorelaterade sjukdomarna. Vad du ska se upp med är stress, det höga tempot på jobbet kan påverka dig negativt.

Det låter väl. hm.. bra? Nu ska jag ha kul ( det står det!) Så då får jag ha det. Det innebär Björn Gustafssons nya film för tredje gången - ett livsverk.

/Västen, rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0