I taket lyser stjärnorna

Hello boys and girls! Jag ska snart på träningen, men tänkte slänga in ett inlägg först åt er :) Friidrott blir det, alltid lika kul! Efter träningen är det ju "Sveriges värsta bilförare" som jag bara måste titta på, haha reklamen skrattar jag lika mycket åt varje gång. "Jag pluggade två dagar, två timmar varje dag, så lätt är det att ta körkort" säger en. Är det vérlkigen så lätt? Dom jag känner pluggade hur mycket som helst inför det.
Aja, två år kvar tills jag får ta, men jag ska faktiskt börja övningsköra lite granna så fort jag fyllt 16. Som jag gör den 23 februari! Jag har ingen aning om vad jag önskar mig, men det lär ändras.

Idag bestämde jag, Lisa och Anna att vi ska gå på "I take lyser stjärnorna" imorgon, vår present från mig och Anna till Lisa. Så vi ska beställa platser på internet snart. Jag undrar om det är någon som har missat boken? Jag tycker den är otroligt bra, författaren är väldigt duktig! + att jag såg på trailern att Tzatsiiki (stv) är med! Och han var skit snygg! =)

I taket lyser stjärnorna













Någon mer som vill se den?


Östen, Cornelia


Kommentarer
Postat av: västen

Jag vill se den! Hoppas den är bra. boken är ju världens bästa. ja tror ja vet vad du ska få i födelsedagspress.. hihihiih puss bästa

2009-01-29 @ 20:47:31
URL: http://ostenochvasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0