Hallå? bambi på hal is påväg

Hej allesammans! Hur mår ni idag? Jag mår prima, om två timmar ska jag till ishallen, ja..faktiskt till kalla ishallen helt frivilligt! Skolorna Ludde och Ek (som jag går på) ska ha en hockeymatch mellan killarna och tjejerna. Och jag ska vara med, problemet är bara att jag inte har någon utrustning eftersom jag bestämde mig att vara med idag. Men jag hoppas det finns någon där som vill låna ut sin. 


Matchen är ngngång i mars så nu varje vecka fram till dess ska vi träna! :) Men...jag aldrig åkt på hockeyrör förut, jag älskar mina prinsesskridskor så mycket. Hoppas det inte är allt för stor skillnad? 

 
                                                     


Håll tummarna för mig! /Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0