Godmorgon!

Gogmorgon! Jag sitter och funderar på om man kan vara au pair i Tyskland när man är 16 år. Någon som vet? Jag kom hem ganska sent igår, vi fastnade vid terminator 2 på tv:n. Men idag ska jag i allafall till simhallen. Ikväll kommer dom hit och vi ska troligtvis spela guitar hero eftersom vi köpte trummorna igår! Svårt, men jag kör redan på hard faktiskt. Det svåraste är att sätta ner foten vid rätt ställen, buuu!

Det var allt jag hade att berätta för stunden! Och ja, mjölet funkar, jag har själv testat det! / Östen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjeena snygging! Primark ligger på Oxford street vid Speaker's corner ungefär(Hyde Park). Ha det så trevligt i London då och lova berätta om affären är så mycket att hurra över! :)

2009-01-11 @ 20:28:01
URL: http://hanaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tjeena snygging! Primark ligger på Oxford street vid Speaker's corner ungefär(Hyde Park). Ha det så trevligt i London då och lova berätta om affären är så mycket att hurra över! :)

2009-01-11 @ 20:28:54
URL: http://hanaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0