Första dagen på ett nytt år..

Igår, eller idag så blev det ett nytt år för de som inte visste om det och det firade jag in
med goda vänner, god mat massor med musik och såklart raketer. Ett väldigt bra sätt
att fira in 2009 som lär bli ett av de bättre åren.
Innan vi firade in med goda vänner, åt god mat i massor lyssnade på massor med musik och tittade på raketer såklart
så var vi nere på Ica i Ulricehamn och skulle köpa maten. Maten var till förrätt: avokado med (äcklig!) creme freiche och räkor. huvudrätt, kycklinggryta med ris och till efterrätt chokladpudding med grädde. Vi hittade inte chokladpuddingen på
Ica så jag frågade en som jobbade där om de hade chokladpudding.
" Jovisst har vi det" Sa han och letade, visade ooss något konstigt brylepudding.
"Eller vill ni ha riktig pudding?"
Såklart vi ska ha riktig pudding, de är ju bara nyår en gång om året.
Internskämt, det var roligt i stunden.

Vaknade vid ett idag med min vän Fanny vid min sida och nu sitter vi hemma hos henne och tittar på Sex and the city filmen. Imorgon ska vi upp tidigt för då ska vi fotografera. 


Snygga tjejer redo att festa in det nya året! Sandra Elise Elin Fanny


Lite suddig bild men det var så jag såg ut. På  vänstra sidan står Elin
och på denhögra Elise. Underbara kusiner det där! På min kropp hade
jag Hannas sammetsklänning och håret var två snurror som ett diadem.


Fotona är Fannys (fannyvareja.blogg.se) för min kamera var så gott som död. (men jag lovar, han lever nu!)



Hur har erat 2008 varit?
Mitt har varit bra, bra det mesta men ibland jobbigt svårt men det är ju så det ska vara. Inte sant? Det mesta har varit helt superbra. Praoade i Stockholm med min kompis Sandra på Cirkus - Teatern vid Djurgården. En helt oförglömlig resa och vi hade kul hela tiden. Sedan fortsatte våren med torpaspelen rep och sen blev det sommarlov. Sommarlov med Konfirmationsläsning de första tre veckorna. Sen blev det konfirmation - skönt med andra ord. Sen blev det som ett sommarlov brukar vara om man heter Rebecka. Bad, sol, umgås med vänner och ta det lugnt! Torpaspelens tid var kommen och vi hade premiär den 27 Juli. Det gick mycket bra på spelveckorna även med en hel del värmeslag hit och dit.. Sedan var jag med Östen (som vanligt) vi hade lika roligt som vanligt och så skapades denna bloggen. Det har nog ingen av oss ångrat en sekund. Hösten och 9onde klass gällde, segt mörkt dystert tråkigt. Ungefär så har min höst sett ut.


Nu ska vi fortsätta med filmen.

Gott nytt år allihopa!

/VÄSTEN


Kommentarer
Postat av: Julia

gud va fin header bild

2009-01-01 @ 17:37:09
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Anonym

vad har fanny på sig för kläder?

2009-01-01 @ 18:49:08
Postat av: Västen

Sv: Fanny har på sig så mycket som en blank t-shirt klänning ifrån Lindex, på benen hade hon svarta nylonstrumpor och pumps! Snygg var hon :)

2009-01-01 @ 20:48:12
URL: http://ostenochvasten.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det hennes t.shirt klänning eller någon annans?

2009-01-02 @ 13:41:41
Postat av: Anonym

är det hennes t.shirt klänning eller någon annans?

2009-01-02 @ 13:42:12
Postat av: Elise

GOTT NYTT ÅR!!:D

2009-01-02 @ 17:37:50
URL: http://relise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0