Blogg.se har inte alla hästar hemma ibland

Åh gud så mycket jag stör mig på blogg.se ibland, jag hade nyss skrivit ett väldigt långt inlägg och så loggas man ut och inget är sparat! Nu sitter jag i soffan med en kopp te i handen och tittar på tre systrar och en mamma, jag tröttnar aldrig! Jag älskar sången de sjunger på kalaset, synd att den inte är längre än vad den är! Jag kom nyss hem från träningen, cykel/styrka stod på schemat, detta pass var ett av de jobbigaste. Jag var helt röd i ansiktet efter passet och är det fortfarande. Men ett bevis på att jag tränade hårt, riktigt hårt! Jag hade det jätte mysigt hemma hos pappa nere i Skåne på nyårafton, vi åt förrätt som var räkor, lax och massa annat gott. Varmrätten var inbakad fläskfilé och potatisgratäng med kantarellsås. Efterrätte bestod av cheesecakestårta toppad med blåbärskräm och jordgubbar. Eftersom vi var lata så beställde vi den från ett konditori, men det är oftast dubbelt så gott som hemmagjord...och det var den också! Mamma står i köket och gör smoothie på vaniljyoghurt, blåbär och hallon. Gott? Jag längtar tills imorgon, då ska jag träffa en av min asolut närmaste vänner, Olivia. Det var väldigt länge sedan jag träffade henne pga att båda har haft mycket att göra i skolan. Hon går första året på naturnatur, så hon har lite att göra! Hon kommer in till mig på morgonen och sedan tar vi moppen ut till Maren (ett populärt skridskoställe) eftersom vi båda älskar att åka skridskor. Så med varma kläder och het choklad ger vi oss iväg. Hon sover över hos mig så då hinner vi också med bad i vår balja på tomten senare på kvällen. Några ifrån släkten kommmer hit och ska fira årets första bad, 3 januari. Ha en bra fredagskväll/Kramar Östen

Kommentarer
Postat av: Elise

Den har jag sett, mandy moore och hon i gilmore girls är med:D och te är ett säkert kort på en lyckad dag(y)

2009-01-02 @ 21:57:56
URL: http://relise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0