2 Januari 2009

Idag är det den andre januari tvåtusen nio.
dagen till ära har varit hos fanny och vi hade väldigt roligt. Skridskoåkning, fotning, (foton kommer senare)
sovning, osv. Det var väldigt
roligt! Egentligen skulle min Fredagskväll tillbringats i grönahög hos familjens bekanta men vi sköt visst fram
det till imorgon. Så ikväll ska jag laga kvällsmaten och sen ta det lugnt.
Upptäckte till min förvåning att jag är trött så det blir nog till att sova tidigt!
om 22 dagar idag åker jag och Emelie (syster) och Mamma till London för shopping och titta på olika saker som
man visst gör om man är i London ( :(  ) Fick det i julklapp av min mor. Himla roligt!
Är som en gammal tant och älskar att få upplevelser i julklapp, det är ju roligt för tusan! Coldplay och London - here i come!
I London ska jag som sagt shoppa, har endel måsten. som jag måste shoppa. och så läste jag någons blogg och såg att hon hade sett massor med affärer med scrapbooking. Jag har en viss vän som älskar scrapbooking (stavning? :S) Såååå eftersom hon fyller år 14 Februari (hjärtegull den där tjejen, Evelina, tro inte att jag pratar om dig (A)) Så jag har nog en bra julklapp på G. Men nej, tro ingenting. Haha!

Nu blir det att laga Tom Kai Gai till Kvällsmat med min bror som är en av mina favoriträtter, har ni ätit det någon gång? Thailändsk kycklingssoppa. Mums!

/VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: f to the anny

jag är mycket förvånad över att du är trött(?) haha.

och du menar inte födelsedagspresent istället för julklapp eller? ;)

och tom kai gai är uuurgott, men också med fisk istället för kyckling! :)

puss för underbara dagar :)

2009-01-02 @ 19:23:32
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0