1 dag kvar

Nu är det såhär, att min kamera har inte varit laddad. Och nu har jag laddat den, men vågar inte använda den så jag inte slösar batteri... Och så har jag tagit ut linserna. Så, ni får allt vänta tills jag kommer hem ifrån London så får ni se om ni tycker att jag passa i bruna linser eller inte. Hade de iallafall en stund i skolan. Kändes bra!
Iallafall så är det en dag kvar till london och jag vill ta massa massa kort, men mamma säger att uttagen inte är likadana där. Så det får bli till att hålla igen lite tror jag allt. Men det ska nog gå det också. Ååh, jag vill shoppa nu. Ska bli så satans skönt och roligt att komma iväg lite! Shoppa mys med syster och mamma och museum. Bra blir det nog!

Så ska jag gå in på primark, och se om det är något att ha! (lovat hannakarlsson men även jag är lite sugen vill jag lova)..

Så jag uppdaterar på Onsdag. (om jag ens hinner då..) Så jag lämnar härmed över ansvaret till Cornelia. Varsågod. Och jag förväntar mig många härliga inlägg att läsa när jag kommer hem!

Ha det bra i trista Sverige, snart drar jag till ett härligt London!

Puss /Västen, Rebecka

Kommentarer
Postat av: hanna"snygg"brandin ;) höhö

HA DE SÅ KUL :)

PUSSPÅREJ

2009-01-24 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0