Torsdags update

Hej! Jag kom nyss hem från skolan, två prov avklarade idag! Så otroligt skönt, jag valde att skriva om "När mörkret faller", en krönika. Skrev cirka 8 sidor och jag är nöjd över allt jag skrev. Det är väldigt sällan jag är nöjd efter ett prov eftersom jag är relativt långsam när jag är noggrann. Idag var jag klar kvart över tio så då började jag göra annat. Våra gulliga lärare gav oss mariekex oxh saft under tiden, så otroligt snälla!

Hur gick det för er? Nästa vecka ska vi ha hörförståelse, men jag tycker det är det lättaste av allt. Aja, jag får se hur det går!

Imorgon har vi studiedag, då ska jag sova ut länge, äta god frukost och bara slappa. Dagen ska jag tillbringa med Lisa, vi tänkte dra en tur till ishallen... om vi har lust så att säga :) Nej nu måste jag gå, det ringer någon på dörren.

Ps. Jag längtar otrolig mycket till sommarlovet, inte själva sommarlovet, eller jo det med men speciellt skolavlsutningen. Den dagen är jag lyckligast på hela året, jag har mina betyg i handen och förhoppningsvis kommit in på den linjen jag önskat samt har hela sommarlovet framför mig. Mitt sommarlov kommer bestå av mycket jobb nere i Malmö hos pappa. Berättar när jag vet vart. Ds.

/ Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0