SNÖ

Idag har jag varit sjuk. Fast det visste jag nästan igår när jag mådde som jag mådde. Har sett på två filmer idag med. Ungefär det jag hunnit med. Benjamin Buttons otroliga liv. En väldigt lång film fast väldigt bra! Och tre systrar och en mamma. Den var helt ok! Nu ikv ska jag även hinna med Twilight.

Har läst och hört om snöovädret i London. Det värsta snöovädret på decennier skriver de. Fast det var nog inte så mycket snö. Men de är ju inte vana vid det så. Skolor och tunnelbanor och bussar och allt hade fått stänga igen. Jag som var där förra veckan. Tänk om vi var där denna veckan. Då hade hela min shoppingdag varit förlorad! Haha. Flyg och allt har visst fått stänga ner. Stackars londonbor. Förra veckan var det vår där, jag lovar. Massa plusgrader och fåglar som kvittrade, folk som sprang runt i t-shirt och shorts. Vädret kan ändras snabbt, bara det inte kommer hit för jag vill ha sommar, eller vår.

  vs   
bild tagen av mig för en vecka sen.                     bild tagen av aftonbladet idag. (?)

/VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Vart laddade du ner filmen?:)

Anthony, you know? the man from england, han hade iaf kul i snön vad man ser på bilderna på facebook :D haha

2009-02-02 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0