mitt favoritprogram

har varit i mitt rum och gjort ett försök till att städa min garderob. men nå, på fredag. då gör jag det. lyssnade iallafall till barnens favoritskiva eller något liknande samtidigt. Typ "varm korv boogie" och såna.
Ben and jerrys sket sig när det visade sig att jag inte orkade gå ner till stan (oj)
men, jag mår väl bra ändå, så att säga så att säga. grey's anatomy som förövrigt är världens bästa serie börjar om en timme och innan dess ska jag fixa en kopp med te och hänga upp tvätt.
på lördag ska jag emot min vilja gå in på röda korset, har varit inne på myrorna någon gång i hopp om att hitta något snyggt men några sekunder senare klarade jag inte mer. Jag fick panik!!! Jag vet inte varför -.-
jag och min syster ska iallafall shoppa i en timme, hem och iväg på kollaktionering(=manusläsning)
jag ska köpa en Mcjacka ifrån Hm!!

fannyfoto


/västen

Kommentarer
Postat av: f to the anny

röda korset har väl stängt på lördagar?

Ska du, rebecka hänga upp tvätt? :o det var dagens!

2009-02-26 @ 19:27:38
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0