melonsmak och veronica maggio






.. Vadå melonsmak? Har ni någonsin känt smaken av melon när ni ätit en? Det kom jag på häromdagen när min kompis och jag var på Europris och hon köpte ett melonläppglans. "åh becka, detta luktar melon, åh så gott!"
Vadå luktar melon? Luktar melon? Men när jag luktade så kopplade jag det direkt till meloner. det måste vara de dära superduperapgoda melongodisarna som gör att man tror att det är melonsmak/lukt. Det är väldigt väldigt konstigt.

Veronica maggio sjunger högt sin "17 år" ur mina högtalare och jag ska snart åka iväg och träna, utomhus igen. -.-

P&K / Västen

Kommentarer
Postat av: Saandra

Hm vem var den superbra superheta supenajsiga asbästa vännen då? ;)

2009-02-17 @ 21:29:23
URL: http://saandrajohnsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0