just like any other rainy day.

Sjuk idag igen men denna dagen har jag inte sett på tre filmer. jag har inte gjort någonting. Konstigt nog. lagat mat, suttit vid datorn, tittat på tv, läst. Nu sitter jag och pratar med min syster och tittar på One three hill samtidigt som ja skriver detta. men hey, jag är ju tjej.
Twilight var bra med tanke på att ja sov mig igenom halva. Men ska nog se resten idag. För den var bra. Fast inte så himla bra som ja trodde att den skulle vara. Så lite besviken blev ja.

Nu: titta klart på oth.
Sen: äta
20.00 : top model
Sen: SOVA

Nästa vecka har jag ju lov! Det slog mig precis nu. Satan i gatan vad skönt. vad ska jag göra på lovet? SOVA TRÄFFA KOMPISAR SOVA TRÄFFA KOMPISAR SOVA TRÄFFA KOMPISAR ÄTA. (Sånt som man brukar göra, right?)
jag kan inte åka till viken, för cornelia har ju lov vecka 8. Så blir det med det. Nu är jag himla sugen på att fota.

förresten hatar jag när cornelia lägger ut två år gamla bilder. Det är inte kul, inte kul.

rebecka, västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0