in the summertime

Övergången till Vår ifrån Vintern tycker jag inte om. När det blir slaskigt av all snö som nu inte är vit längre utan grå. När man har tröttnat på vintern och vill kunna gå i fina klänningar och kjolar. Eller en tröja till skolan istället för en tjock vinterjacka och fem tusen olika halsdukar osv. när man för en gång skulle kan ha sina älskade vita converse utan att komma hem med en hel och en halv blöt strumpa och inte vita converse utan gråa.
Så om sommaren skulle vara så vänlig att komma nu så gör det mig ingenting.


från vänster: Jag, Andrea, (bakom oss) Anton, Sen emelie (syster) sen robert.
Här är jag och mina vänner in action i Torpaspelen. Detta året spelade vi Katarina och i denna scenen ska jag Emelie och Robert och anton binda Novisen messalina. Detta var år 2006. Den 28 februari börjar vi att repa till årets pjäs som heter "systrar" mer info:www.torpaslottsteater.se..

Kommentarer
Postat av: Dianad

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:22:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0