igår var jag barnvakt. ikväll ska jag på musikal.

Så är det!  Igår var jag och tjänade pengar på att passa barn och så medans jag väntade på att deras föräldrar skulle komma hem (i ca 2,5 h) så spelade jag ett sånt där spel (i brist på annat) man trycker med tummarna på två knappar, och så är det vatten i och två "pinnar" och ringar och så ska man få upp ringarna på pinnarna, vet ni?
Det är det mest jobbigaste, eländigaste, nervkittlande spel jag någonsin spelat. Är hata ett för starkt ord? TVÅ ringar fick jag upp på den dära (ursäkta) jävla pinnen.
Men, får man inte på tv:n och inte har någon bok så får det duga.. Ikväll ska jag se på musikal, Oliver Twist. Det ska bli roligt. Imorgon ska jag umgås med mina fina människor och njuta av deras närhet. Det gillar jag.

/västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0