barnvakt och franska och beyond retro

Hej!
Idag har jag ringt runt massa sommarjobb i Västervik och kanske har några på G, så det är bra! Umgås med Cornelia skulle ju vara toppen (hon den lilla ska förresten till Sälen inatt, avundssjuk) och påtal om jobb hade en i Ulricehamn hört av  sig till mammas kompis om barnvakt. Mammas kompis sa att jag var det ibland och så ringde jag dit för ca. 10 minuter sedan. Hon behövde hjälp ikväll så om en timme ska jag sitta barnvakt! Kul med lite extrajobb iallafall! :)

Nää, franskaprov är ingen höjdare. och förresten läste att BEYOND RETRO SKA KOMMA TILL GBG!!!!! fattar ni!!! Hur bra som helst, överlycklig! wiiiiee

/västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0