Är det bara jag som inte har tittat på twilight? Jag måste nog vara den enda och den enda som inte har sett den. Jag är nästan säker på det.

Så nu snart. Snart måste jag alltså se den. Det här är inte okej. Fast nu har jag sååhäääääääär höga förväntningar också. Att den ska vara sådär absolut verkligen dunder shit ja måste se den 100 gånger bra. Annars blir jag besviken. Så mycket som så många människor pratar bra om den så. Så efter att ha firat Emelie lite och tittat på fotbollsträningenm (ja, min hals. igen. det går knappt att andas, ja svär.) Så ska jag nog titta på denna film.

och upp till bevis senare alltså, om jag blev nöjd eller inte!



/västen, rebecka

Kommentarer
Postat av: f to the anny

myyyyyycket bra film vill jag lova!

2009-02-01 @ 20:48:54
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0