Östen uppdaterar

Sitter här vid mitt skrivbord och försöker övertala becka att jag kan bjuda henne på ARMY training imorgon, vi kmr döö . men det är en annan sak. Becka ligger i soffan och läser vecko revyn och jag försöker komma ihåg ekvationen vi hade i nian(läs ingen), jag ska gå i matteskola nästa vecka. S E matteskola, alldeles frivilligt, men fan vad smart jag kommer va efter :D
Så imorgon måste jag göra ett webtest för att se på vilken nivå jag ligger på, ororar mig lite om jag skulle komma i IG gruppen :(:( ska iaf göra mitt bästa! 
Vad gör vi mer? Jo dansar som galningar till SINGLE LADIES men vi försöker faktiskt, även fastän det inte är det lättaste.
Men snart så, eller imorgon så börjar det nog fastna lite iafl.

Nu: väcka becka.

Kram Östen

Kommentarer
Postat av: Marcusss

Skicka hem henne igen! hon vill inte vara med dig ;)

2009-08-12 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0