Västen.

Cornelia, var är du? Skriv, skriv, skriv!

Sitter i skolan och funderar på hur min novell ska vara. Den handlar om en häst och en slaktare, fyndigt, jag vet!
Jag sitter jämte min kära kompis Kajsa och vi hade en mycket intressant diskussion igår vill jag lova. Hur sjutton kan vindruvor inte innehålla kärnor. Jag förstår inte, de kan ju inte direkt ha gröpt ur kärnorna. Och hur ska det finnas mer vindruvsträd (eller buskar?) om det inte finns kärnor?
Vi är inte direkt experter och vi förstår ingenting.
Märklig diskussion enligt mig!
haha.

Jaja, nu ska jag fortsätta med svenskan, den plågar mig för jag har skrivtorka - he he he..

jag skaaaaaaaaa lägga upp bilder snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0