Tisdag

Hej alla vackra människor! Jag har nyss fått hem mina nya glasögon, typiskt bara att jag inte hittar dom på internet men de ser ut så här; genomskinliga D&G bågar med pilotstuk. Så otroligt fina. Och förlåt! Jag har inte uppdaterat på väldigt länge nu, har haft fullt upp med massa hemma och skolan. Men nu är jag tillbaka igen, Någon som vill se en outfit? Kommentera isåfall. Ärligt sagt så känns det ganska meningslöst att lägga upp en bild på mig om ingen vill se! =)=)
Idag har jag har varit och köpt ett nytt rosa nagellack från Åhlens av märket Depend, 25 kr.

Jag lovar att uppdatera mer imorgon och för de som vill, bloggens första outfit. / Kram Östen


Kommentarer
Postat av: johanna wålberg

mm, uppdatera på :)

2008-09-16 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0