onsdag/västen

dags för ett inlägg idag igen.

Man kan nästan säga att det var en idrottsdag för mig igår, först på morgonen uttagning till skol-fotbolls-dm. Gick sådär, tillbaka till skolan för att orientera och sen fotbollsträning på kvällen. Jag sov gott den natten!

Idag har det inte varit någon träning alls, men då tänkte jag att jag skulle plugga hela dagen för att jag har so - prov imorgon. Det gick inte så bra, här sitter jag nu kvart i 7 och har inte läst på någonting idag. Det funkar nog ändå.
Anledningen till att jag inte har pluggat kan nog vara min trötthet som hänger sig över mig, men också ett besök på några timmar av marcus & marcus. Vi satt mest vid datorn (och ja, jag stod ut med deras dåliga humor!) och pratade och skrattade. De killarna är bra.

Nu ska jag nog försöka ta tag i detta pluggandet. Och förhoppningsvis blir det en dagens outfit någon dag snart? Jag och cornelia är lite dåliga på det märker jag. Men en blogg blir mycket roligare om det är bilder med. Så, cornelia. Vi får sätta fart!

Kram Västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0